Рубрика: Հաշվետվություն

Ապրիլ ամսվա հաշվետվություն․ 2024

1-2 դասարան

2024թ. փետրվարի 27-ից վարում եմ մենթորական աշխատանք դասվար՝ Անահիտ Նավասարդյանի հետ :

Ապրիլ ամսվա ընտրությամբ գործունեությունը / մաթեմատիկա/ վարել եմ ես ։

Ապրիլի 30- Ուսումնական ճամփորդություն. Հրազդանի կիրճում քայլք

Մեր աշխատանքները ՝ Մենթորական աշխատանքի ծրագիր/ ապրիլ ամիս/

Ուսումնական նախագծեր՝ Աղայան+Ռոդարի ուսումնական նախագիծ, Կարդում ենք Աղայան» ուսումնական նախագիծ Այս նախագծերի շրջանակում արված աշխատանքները սովորողները սիրով կատարեցին և ձեռք բերեցին ստեղծագործելու, երևակայելու էլ ավելի շատ կարողություններ ։ Նախագծի ընթացքում ստեղծվեցին հետաքրքիր ուսումնական նյութեր։

Ջ. Ռոդարի. «Ա՛յ, քեզ շաբաթ»

Ռոդարիական հորինուկներ

Ղ. Աղայանի «Մանուշակ» բանաստեղծության շուրջ

«Սուրբ Հարության տոն. Զատիկ» տոնը համընկավ ուսումնական գարնանային ճամբարի հետ և սովորողները հանդես եկան ընտանեկան նախագծերով։
Ինչպես ենք պատրաստվում նշել Սուրբ Զատիկը/ 1-2 դասարան /

1-2 դասարանի սովորողներն արդեն կարողանում են արտահայտել իրենց մտքերը,հորինել ամեն ինչի մասին ,ինչպես նաև երևակայել:Ներկայացնում ենք իրենց ուրախ գարունապատումները :ՈՒրախ գարունապատումներ Գարնանային բառարան

Համագործակցում ենք Ընկեր Գոհարի հետ :Սովորում ենք ծաղկի կառուցվածքը, ինչպես պետք է տնկել ծաղիկը հողի մեջ : Տնկում ենք ծաղիկներ , Տնկում ենք քաղցրահամ ելակներ

1-2 դասարանի սովորողները կարողանում են լավ մուտքագրել:Նրանք այսօր հորինում են հեքիաթներ ,այնուհետ մուտքագրում իրենց հորինած հեքիաթը:Հորինում ենք հեքիաթներ և մուտքագրում

Սովորողները յուրաքանչյուր ամիս սիրով են կատարում բնագիտական փորձերը :Այս ընտանեկան նախագիծն արդյունավետ է , նկատվում է նաև ծնողների ,քույրիկների ,եղբայրների մասնակցությունը:Բնագիտական ուրախ փորձեր / ապրիլ 2024/

Ամեն երեքշաբթի փոխարինում եմ Գոհար Հովհաննիսյանին /երկարացված օր /

Մասնակցություն Գրական ակումբի քննարկումներին

Դասարանում սովորում են հատուկ կարիքով երկու սովորող :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий