Рубрика: Ուսումնական նախագծեր

Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների ամենամյա 19-րդ ստեղծագործական հավաք/2024/

Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների ամենամյա 19-րդ ստեղծագործական հավաք

Մայիսյան 19-րդ հավաք

Դասարանական օրացույց՝ Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների ամենամյա 19-րդ ստեղծագործական հավաք/2024/

Անցկացման վայրը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արևելյան դպրոց
Մասնակիցները՝ Արևելյան դպրոցի 2.1 դասարանի սովորողներ

Պատասխանատու՝ Անահիտ Ավագյան
Նպատակը՝ «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի կրտսերների 2023-2024 ուսումնական տարվա արդյունքների ամփոփում-ներկայացում

Նախագծի նպատակը` սովորողին  տալ ազատ և անկաշկանդ արտահայտվելու, իրեն դրսևորելու, ինքնուրույն ներկայանալու հնարավորություն : Սովորողի մոտ հնարավորություն ստեղծել ցույց տալու սեփական կարողությունները,ինքն իրեն ավելի լավ ճանաչելու առիթ տալ :

ՈՒղղություններ՝

1.Տարատարիք խմբերի հետ հանդիպում՝ Արևելյան և Հարավային դպրոցների սովորողների հանդիպում

2.Մեդիան և ես

  • Ի՞նչ հմտությունների եմ տիրապետում ( word –ում նկար տեղադրել, հղում կցել, )
  • word-ի գործիքներ
  • Ինքնուրույն յուրացրել եմ հետևյալ  մեդիագործիքները կամ ծրագրերը
  • դասարանական բլոգ

4.Մարզական կարողությունների ներկայացում

5. տեխնոլոգիական հմտությունների ներկայացում

6.Ես կարողանում եմ/ես կարողանում եմ շախմատ խաղալ ,ես կարողանում եմ սովորեցնել իմ ընկերներին :«Ես կարողանում եմ խոհանոցում պատրաստել » սովորողները հանդես են գալիս ներկացնելով իրենց  խոհանոցային հմտությունները , պատմում են ինչ ճաշատեսակներ ,ինչ աղցաններ կարող են պատրաստել : /ընտանեկան նախագծեր /

7.անհատական այբբենարանների հրապարակում

Ճամփորդություններ