Рубрика: Մենթորական աշխատանք

Մենթորական աշխատանքի ծրագիր

Ապրիլ ամիս

Աշխատանքային ծրագիրը կազմվել է հաշվի առնելով մանկավարժական կենտրոնի մենթորության գործունեության մասին կարգը:

Մենթոր՝Անահիտ Ավագյան

Խորհրդատվություն ստացող դասվար՝Աննա Նավասարդյան

Մենթորական աշխատանք ՝Անահիտ Նավասարդյան

Մասնագիտական զարգացման ուղղությունները՝

Ծրագրի յուրացում — կազմակերպում- ներկայացում

  • «Իմացումի հրճվանք» ծրագիր
  • Ուսումնական պլան
  • Կարգեր
  • Ուսումնական օրացույց
  • Ուսումնական նախագծեր
  • Ուսումնական ճամփորդություններ
  • Առցանց-հեռավար ուսուցում
  • Ուսուցիչ -ծնող, ընտանիք -դպրոց համագործակցություն
  • Դասարանական խնդիրներ
  • Ուսումնական պարապմունքների պլանավորում, կազմակերպում, գնահատում/ ինքնագնահատում
  • Ուսումնական նախագծեր, շաբաթական աշխատակարգեր
  • Ինքնակրթություն, ինքնազարգացում

Ընթացքը՝

Նախագիծն իրականացնելու համար կազմել աշխատակարգ, ծրագիր, մշակել նախագծեր: Ուսուցչի զարգացման համար տարբեր նախագծեր, մանկավարժական մեթոդներ- մոտեցումներ ընթերցել, քննարկել, փորձել կիրառել դասարանում: Ակտիվ համագործակցել, փոխանակել ամենատարբեր մտքեր, զարգացնել: Աշխատանքը կազմակերպել ֆիզիկական միջավայրում/ դասարան-լաբորատորիայում, բակում և այլ հարմար տարածքում/, վիրտուալ միջավայրում / էլ. հասցեի, սոց. ցանցի միջոցով/։

  • Ժամանակահատվածը՝ 2024 թվականի մարտ-հունիսի 14

Օժանդակ նյութեր՝

Առաջիկա անելիքներ՝

Հանդիպումների ժամանակացույցի մշակում.
Մարտ ամսվա օրացույցի հրապարակում.
Մարտ ամսվա նախագծի մշակում, հրապարակում.
Ուսումնական ռեսուրսի ամբողջացում:

Ուսումնական ռեսուրսներ

Մաթեմատիկայի աշխատանքային փաթեթ`

Մաթեմատիկա 3-4


Անահիտ Հարությունյան՝ Նախագծային ուսուցման ընթերցարան

Մարիետ Սիմոնյան՝ Հայոց լեզու 3

Ապրիլի 1-5 արված աշխատանքները

Աշխատակարգ ՝Անահիտ Նավասարդյան /ապրիլի1-5 /

Մաթեմատիկա

Մայրենի

Նախագծերի արդյունքերը.

Զատկածեսը Արևելքի բակում

Կրկնազատիկի տոնը Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում.

Ապրիլի 8-12 արված աշխատանքները

Աշխատակարգ ապրիլի8-12 / Անահիտ Նավասարդյան/

Ուսումնական գործունեության ձևեր՝

Լեզվագործունեություն՝  ռոդարիական հնարքների կիրառում, հեքիաթների, բառերի հորինում, ընթերցանություն, ընտանեկան ընթերցումներ:Ամեն օր քննարկում ենք անելիքները . ինչպես անցնել տրված թեման ,մայրենիի դասաժամին ինչպես մատուցել տեքստը ,լեզվագործունեություն ,Ռոդարիի հեքիաթները ինչպես մատուցել սովորողներին ,մաթեմատիկայից ինչ խնդիրներ լուծել, անցնելիք թեմաների քննարկում :Ջաննի Ռոդարիի ստեղծագործություններ

Արդյունքներ.

Ղազարոս Աղայանի «Հիշողություն»

Կրկնազատիկը կրթահամալիրում /մեդիաուրբաթ/

«Տարօրինակ հարցեր». սովորողների կողմից

Ապրիլի 15-19 աշխատանքներ

Աշխատակարգ ապրիլի 15-19

Աշխատանքային թերթիկներ ՝

Ռոդարիական նախագծի շրջանակում ՝ Ռոդարիական պատումներ աչքերի մասին.

Այլ նախագծեր՝

Գարնանային ֆոտոշար՝ սովորողների կողմից

Այց՝ մեր սիրելի գրադարան

Մարզական պարապմունք

Ապրիլի 22-29 արված աշխատանքները

Աշխատակարգ` ապրիլի 22.04- 26.04

Խոսել ենք նաև և քննարկել Մայիսյան հավաքը Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների ամենամյա 19-րդ ստեղծագործական հավաք/2024/ ,կազմել ենք նախագիծը ,մայիս ամսին նախատեսված անելիքները , խոսել ենք «Ելք»ստուգատեսի մասին, սովորողները ինչպես պետք է ներկայացնեն իրենց կարողությունները ,մեդիահմտությունները:Միասին կազմել ենք մայիս ամսվա Դասարանական օրացույցը:

Արդյունքներ՝

Լավաշթխուկ

Հորինուկ — հանելուկներ լավաշի, աղի, հացի մասին

Նախապատրաստական աշխատանք Մատենադարան գնալուց առաջ

Ուսումնական պարապմունք Մատենադարանում

Ճամփորդապատում Մատենադարանի մասին

Գարնանային ֆոտոշար՝ սովորողների կողմից

Ընտանեկան նախագծեր .

Ապրիլ ամսվա բնագիտական փորձեր

Աշխատանքային թերթիկներ

-աշխատել են Մաթեմատիկա 3-4 փաթեթով

Ապրիլ ամսվա հաշվետվություն/ Անահիտ Նավասարդյան

Մենթորական աշխատանք/Անահիտ Նավասարդյան/

Ամեն օր հանդիպում ենք դասերից հետո ,քննարկում ենք օրվա անելիքները ,աշխատում են սիրով :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий