Рубрика: Հաշվետվություն

Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն 2023

Այս ամիս իրականացրեցինք մի շարք նախագծեր ՝Կրթահամալիրի տոն․ Սեբաստացու օրեր 2023/ ուսումնական նախագիծ,/Թթուդրիկ / ուսումնական նախագիծ/

Նախագծերը իրականացնում էինք քննարկումների, պատումների, հարցազրույցների շարքերով, ներկայացրեցինք «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի գործունեությունը, պատմությունը : Սովորողները ինքնուրույն կամ խմբով ուսումնասիրեցին «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ստեղծման պատմությունը, ճանաչեցին իրենց կրթահամալիրը ,ուր հաճախում են ամեն օր ,հանդես եկան հետաքրքիր, սեբաստացիական պատումներով:Հետաքրքիր էր նաև սեբաստացի ծնողների այցելությունը կրթահամալիր ,նրանց պատումը կրթահամալիրի մասին :

Ծնողների ,սովորողների հետ համեղ թթու դրեցինք, ռոդարիական հնարքներով պատմեցինք թթվի մասին :

Ուսումնական ճամփորդություն

Ամփոփում ՝Ուրախ ճամփորդություն

Ճամփորդություն դեպի Գառնի

Ռադիոնյութեր ՝3-3 դասարանի սովորողները ներկայացնում են «Ժպիտներ» ռադիոն

Խոհանոցի «բնակիչների» զվարճալի պատումները

Գազարի անձնագիրը

Հարթակում ծնողն է ՝ Սեբաստացին

Համագործակցային աշխատանք ՝Սեբաստացիական հարցուպատասխան, Արևելյան դպրոցի 3-1 և 3-3 դասարաններ

«Ծաղիկների դաջվածքներ» համագործակցային նախագիծ/ Հարավային դպրոցի 2-1 և Արևելյան դպրոցի 3-3 դասարաններ

Պատրաստում ենք քաղցր շարոց

Համեղ թթու ՝Թթուդրիկ

Բնագիտական փորձեր ՝նոյեմբեր ամսվա ամփոփում ՝Բնագիտական փորձեր 3-3 դասարանի սովորողների ներկայացմամբ

3-3 դասարանի սովորողների ռոդարիական հնարքներով պատումներ ՝Անսովոր պատումներ Մկստանի մասին

Ունեմ հատուկ կարիքով մեկ սովորող, չեմ բացակայել :Փոխարինում եմ Գոհարին երկարօրյա խմբում ,քանի որ Գոհարը դասի է և սեմինարի :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий