Рубрика: Սովորողներ

«Ծաղիկների դաջվածքներ» համագործակցային նախագիծ

Համագործակցային նախագիծ՝ ծաղիկների դաջվածքներ թղթի և կտորի վրա

Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոց-պարտեզի 2․1 դասարանի սովորողներ և Արևելյան դպրոց-պարտեզի 3․3 դասարանի սովորողներ։Պատասխանատուներ՝ Գոհար Սմբատյան, Անահիտ Ավագյան

3-3 և 2-1 դասարանի սովորողներն իրականացրեցին տեխնոլոգիական աշխատանք,որն իր բնույթով աշնանային էր,աղմկոտ և հետաքրքիր: Սովորողներն իրենց թաշկինակները պատրաստելուց հետո,թաշկինակներին տվեցին անուններ և բացատրեցին թաշկինակի «անվան ծագումը» :Իհարկե ,այս աշխատանքը դեռ լիարժեք ավարտված չէ:

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий