Լրացվող
«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» -ուղեկցվում է կրթահամալիրում ուսումնական գործունեության միջոցով քննարկումների, պատումների, հարցազրույցների շարքերով, ներկայացվում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի գործունեությունը, պատմությունը,այլընտրանքային մանկավարժական մոտեցումները: Սովորողները սկսում են ինքնուրույն կամ խմբով ուսումնասիրել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ստեղծման պատմությունը, ճանաչում են իրենց կրթահամալիրը ,ուր հաճախում են ամեն օր ,հանդես են գալիս հետաքրքիր, սեբաստացիական պատումներով:Այս տոնը նաև սովորողների ընտանիքների կրթահամալիրային տոն է:
Իրականացման տևողությունը՝ նոյեմբերի 1-27, 3-3 դասարան
Նպատակը՝
Սովորողների, նրանց ընտանիքների կրթական, ուսումնական գործունեության միջոցով ֆիզիկական և մեդիա միջավայրում հասանելի,հասկանալի դարձնել կրթահամալիրի գործունեությունը, պատմությունը, կրթական ծրագրերը,ուսումնական նախագծերը,ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումները:
Խնդիրները՝
- Հետազոտական, վերլուծական,քննադատական մտածողության կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
- Ստեղծագործելու, հորինելու, երևակայելու կարողությունների զարգացում
- ՏՀՏ կարողությունների զարգացում (բլոգավարություն) -ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողները վարժվում են թվային ուսուցման միջոցներն օգտագործելուն: Նրանք կարողանում են յուրացնել նկարչական ծրագիրը,համացանցից գտնել հետաքրքրող նյութ, ֆիլմ կամ խաղ կամ որևէ ուսումանական նյութ:
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում–զարգացնել երևակայությունը,ճանաչելու բացահայտելու կարողություններ
Ֆիզիկական միջավայրը՝ դասասենյակ-լաբորատորիա, խոհանոց-լաբորատորիա, դպրոց-պարտեզ, խանութ, ընտանիք, բնագիտության լաբորատորիա, սրահ, մարմնամարզական դահլիճ:
Մեդիամիջավայրը՝ դասարանական, դասավանդողի, սովորողի բլոգ, ենթակայք, կայք:
3-3 դասարանի «Ժպիտներ» ռադիո :
Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է պատում-քննարկումների շարք՝
- Ես սեբաստացի եմ…
- Իմ ընտանիքի սեբաստացիները (ուսումնասիրություն)
- Ինչո՞ւ եմ ես սիրում կրթահամալիրը:Ի՞նչն է ինձ դուր գալիս կրթահամալիրում :
- Կրթահամալիրը և ես
- Ինչի՞ է նման կրթահամալիրը
- Ինչպիսի՞նն են սեբաստացի ուսուցիչները
- Կրթահամալիրի գովազդ
- Պատումներ
«Ինչպես դարձա սեբաստացի»,
«Իմ սեբաստացի ընտանիքը»,
«Ի՞նչ է նշանակում լինել սեբաստացի»,
«Լավն ու վատը իմ դպրոցում»,
«Իմ սեբաստացի ընկերը»
Այս օրերին նախատեսել ենք համագործակցային նախագծեր՝
Նոյեմբերի 16
Համագործակցային աշխատանք Հարավային դպրոցի 2-1 դասարանի սովորողների հետ:Սովորողների կողմից պատրաստած տիկնիկներով ներակայացում ռոդարիական հնարքներով :
Նոյեմբերի 9
1. Հարավային դպրոցի 2-1 դասարանի հետ նախագիծ պատրաստելու ենք ծաղկային տպումներ անձեռոցիկի վրա :
Նոյեմբերի 10
3.Սոֆյա Մամյան և ընկերներ/համագործակցային աշխատանք 5- րդ դասարանցիների հետ / Նախատեսել ենք զրույց,քննարկում սեբաստացիների մասին :
Նոյեմբերի 14 կամ 15
Արևելյան դպրոցի 3-1 դասարանի սովորողների հետ նախապատրաստում ենք տոնավաճառի համար ինքնաշեն իրեր :
Թթուդրիկ / ուսումնական նախագիծ/
Թթուդրիկի ամենամյա ավանդական ծեսը խորհրդանշական է: Այն ուսումնական գործունեություն է և ընդգրկում է գործունեության գրեթե բոլոր ձևերը:
Գործունեության ընթացքը
Սովորողները համացանցից պարզում են կաղամբը կամ գազարը տարվա որ եղանակին են աճում ,նրանց օգտակար հատկությունները, նրանց հայրենիքը: Քննարկում են հետևյալ հարցերը.
- Ինչու՞ ենք թթու դնում:
- Ի՞նչ է թթուն:
- Այն առողջարար է , թե՞ ոչ :
- Ինչու՞ ենք թթուն դնում հենց աշնանը :
- Ի՞նչ բանջարեղեն կարելի է օգտագործել թթվի մեջ:
Ընտանեկան թթվանախագծեր
Սովորողները հարցազրույց են վերցնում տատիկներից, մայրիկներից, թե ինչպե՞ս են պատրաստում թթուն ,ընտանիքից ո՞վ է շատ սիրում թթու ուտել, ինչի՞ մեջ են պահում տան թթուն /տակառ, ապակե բանկա, կավից տարա և այլն/, թե ինչո՞ւ են թթուն դնում աղաջրի մեջ: Տեղեկանում և սովորում են,թե թթու դնելու ժամանակ ինչպե՞ս մշակել բանջարեղենը, բանջարեղենի վրա ծակոտկեններ անելու պատճառը և այլն: Պատումներ հետևյալ վերնագրերով .
- Մեր տան թթուն
- Թթուն մեր սեղանին
- Թթվային լիմերիքներ և թթվային աքրոստիկոսներ
- Թթվապատումներ ռոդարիական հնարքներով
Այնուհետ սովորողները փորձում են ստանալ բանջարեղենային տարբեր կերպարներ , որոնք դառնում են թատերական, տիկնիկային ներկայացումների հերոսներ: Այս ընթացքում սովորած երգերով ու պարերով մեկնարկում է թթուդրիկը:
Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ
Գրական ստեղծագործություններ
- Ա. Խնկոյան «Մեղու»
- Հ. Թումանյան «Ամպն ու սարը»
- Դ. Բիսեթ «Անձրև»
- Հ. Թումանյան «Տերևաթափ»
Երաժշտական, պարային ստեղծագործություններ
- Եկեք ծեծենք սոխ ու սխտոր
- Խորոզ
- Այլի հո
- Ջաղացի երգ
- Խնոցի
- Կոտ ու կես
- Հեփ-հոպ
- Թամզարա
- Թաշկինակներով պար
Ընթացքում կարող են լինել լրամշակումներ :