Рубрика: Ռադիոնյութ, Սովորողներ

Խոհանոցի «բնակիչների» զվարճալի պատումները

3-3 դասարանի սովորողները ներկայացնում են «Ժպիտներ» ռադիոն

Հաղորդավարներ ՝ Դավիթ Մանուչարյան, Էմիլի Ենոքյան և Բաբաջանյան Հայկ

Ջանի Ռոդարի .«Փոքրերի համար պատմություններ կարելի է ստեղծել ՝կենդանացնելով սեղանը կամ ամանեղենի պահարանում գտնվող իրերը :«Գդալն» արտաիմաստավորվում է,առօրեականությունից զրկում ՝ դրան նոր իմաստ տալու համար: Իրերը «մարմնացած» տեսնել ,երևութական առարկայի իրական գոյության փաստից տարբերել է սովորեցնում : »

Սովորողները ռոդարիական հնարքը կիրառելով, հորինեցին զվարճալի պատմություններ սպասքի տարբեր «անդամների«» մասին:

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий