Рубрика: Հաշվետվություն

Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն 2023

Աշնանային ստեղծագործական 18-րդ բաց հավաքի օրերը շատ հագեցած և հետաքրքիր անցան,ինչպես նաև յուրաքանչյուր օր բավականին ստեղծական էր և հավես: Սովորողները շատ ոգևորված հորինում են,մեդիահմտություններ սովորեցնում իրենց ընկերներին:Արդյունավետ ստացվեցին  տարբեր տարիքի ,կրթահամալիրի տարբեր ուսումնական հաստատությունների սովորողների հանդիպումները,որոնք ընթանում են ջերմ մթնոլորտում :Համագործակցային նախագծերը ինչպես միշտ շատ օգտակար են և հեշտությամբ են իրագործվում:

Ուսումնական ճամփորդություն

Այց Կոմիտասի թանգարան

Ուսումնական հոկտեմբերի ամփոփում 2023

Միասնական ուրախ մարզատոն

Այց Կոմիտասի թանգարան

Ճամփորդություն դեպի Կոմիտասի թանգարան/ պատումներ/

Ագռավն ու աղվեսը .«Շուռ տված առակ»

Համագործակցային նախագիծ․ տիկնիկագործություն

Ագռավն ու աղվեսը

Երգում ենք Կոմիտաս

Հարթակում ծնողն է

Համեղ տիեզերք

Մի անսովոր տիկնիկային ներկայացում

Համագործակցային աշխատանք 5-րդ դասարանցիների հետ

Ռադիոնյութեր

Ագռավն ու աղվեսը/ ռադիոնյութ/

Տիեզերական հորինուկներ/ ռադիոնյութ/

3-3 դասարանի սովորողների «Ուսումնական աշունը»

3-3 դասարանի սովորողները ներկայացնում են աշնան մասին ընթերցումներ ,պատումներ ,պատմում են ,թե ինչպես են անցկացրել իրենց աշնանային արձակուրդները:«Ուսումնական աշուն» նախագիծ/ ամփոփում /

Մասնակցել եմ հոկտեմբերի 23-25-ը մանկավարժական ճամբարին , 27-ը՝ հեռավար ։

Մասնակցել եմ Դիզայն-տեխնոլոգիայի ակումբային գործունեություն, «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի սեմինարներին:

Բացակայել եմ 1 օր հիվանդության պատճառով:

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий