Рубрика: Սովորողներ

«Ուսումնական աշուն» նախագիծ

3-3 դասարանի սովորողները ներկայացնում են աշնան մասին ընթերցումներ ,պատումներ ,պատմում են ,թե ինչպես են անցկացրել իրենց աշնանային արձակուրդները:

Կարապետյան Վահագն Աշնանային ընթերցումներ,

Կարապետյան ՎահագնԱշնանային գունեղ ֆոտոշարք

Հարությունյան ՄարիաԱշունը Մեղրիում

Գայանե ԳրիգորյանԱշնանային արձակուրդներ

Խաչատրյան Վահագ ԴավիթԱշունը

Արթուր Գրիգորյան -Աշուն

Ենոքյան Էմիլի-Աշնանային օրեր

Լիլիա ԳևորգյանԼիլիայի աշնանային արձակուրդները

Արփի Երեմյան — Ֆոտոպլեներ՝ ֆոտո- ցուցահանդես

Դանիելա Հովակիմյան- Աշուն

Ջանվելյան Ստելլա — Իմ պատրաստած հանելուկները

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий