Рубрика: Հաշվետվություն

Մարտ ամսվա հաշվետվություն․ 2024

1-2 դասարան

Ուսումնական ճամփորդություն

Ուսումնական ճամփորդություն Հենրիկ Մալյանի անվան կինոդերասանի թատրոն

«Զատիկ» ուսումնական նախագծի շրջանակում ՝

Զատիկն առանց ձվի չի լինի

Զատկական խաղիկներ ,ասելուկներ

«Ձոն». տեխնոլոգիական նախագի շրջանակում

Ի՞նչ է նշանակում «մայրիկ» բառը

Ինչի՞ց է պատրաստված իմ մայրիկը

Իմ մայրիկը նման է …

Այլ գործունեություն ՝

Ժամացույցի մասին

Մենք, երգն ու երաժշտությունը

2024թ. փետրվարի 27-ից վարում եմ մենթորական աշխատանք դասվար՝ Անահիտ Նավասարդյանի հետ :

Մեր աշխատանքները ՝ Մենթորական աշխատանք

Ընտանեկան դպրոցներում ստեղծված ուսումնական նյութեր/ուսումնական գարուն /

Միլա Համբարձումյան

Ամեն երեքշաբթի փոխարինում եմ Գոհար Հովհաննիսյանին /երկարացված օր /

Մասնակցություն Գրական ակումբի քննարկումներին

Դասարանում սովորում են հատուկ կարիքով երկու սովորող :

Գարնանային ճամբար 2024

Գարնանային մանկավարժական ճամբարի 1-ին և 2-րդ օրը մեկնարկեցինք մանկավարժական հավաքով, որի ընթացքում քննարկեցինք այն աշխատանքային ուղղությունները, որոնք պետք է կատարենք ճամբարի ընթացքում։ Քննարկումից հետո կատարեցինք կաբինետների մաքրություն։ Այնուհետ 2 օր քանդակի պարապմունք անցկացրեցինք Ալիս Գևորգյանի հետ Հյուսիսային դպրոցում:

Ճամբարի 3-րդ, 4-րդ օրերը Նվարդ Սարգսյանի հետ սովորեցինք մի քանի մոնտաժային ծրագրեր, ուսումնասիրեցինք  համակարգչային մոնտաժային ծրագրերի փաթեթը։ 

Գարնանային ճամբարի ընթացքում ՝մարտի 27-29-ը աջակցել եմ դասվար՝ Սեդա Վիրաբյանին 1-ին դասարանի սովորողների մուտքի ճամբարին :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий