Рубрика: Հաշվետվություն

Փետրվարի հաշվետվություն․ 2024

1-2 դասարան

Թումանյանական օրեր/արդյունքներ/

Թումանյան պապիկը և մենք

Խաղում ենք Թումանյան

Խաղում ենք Թումանյան/ մաս 2-րդ /

Ինչ է նշանակում հեքիաթ բառը/ ռադիոնյութ/

1-2 դասարանում իրականացված այլ ուսումնական գործունեություն

Հորինուկներ չղջիկի, չամիչի մասին

Բարի բառերի բառարան

Սովորում ենք խաղալով

«Սովորող- սովորեցնող» նախագիծ

Հորինուկներ ճուտիկի մասին/էլոկտրոնային այբբենարան.ճուտիկ /

Անսովոր տիկնիկների մասին

Ընտանեկան դպրոցներում ստեղծված ուսումնական նյութեր

1-2 դասարանի սովորողները տանը կատարում են փետրվար ամսվա բնագիտական փորձերը իրենց մայրիկների ,քույրիկների ,եղբայրների հետ և սիրով ներկայացնում :

Բնագիտական հավես փորձեր/ փետրվար ամիս /

Ուսումնական ճամփորդություն

Ուսումնական ճամփորդություն Հ. Թումանյանի Տիկնիկային թատրոն

Այլ գործունեություն

Եղել եմ փետրվար ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի պատասխանատու

Ամեն ուրբաթ մասնակցել եմ դասվարների մասնագիտական զարգացման սեմինարներին։

Ամեն երեքշաբթի փոխարինում եմ երկարացված օրը ՝Գոհար Հովհաննիսայնին

Մասնակցություն Գրական ակումբի քննարկումներին

Դասարանում սովորում են հատուկ կարիքով երկու սովորող :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий