Рубрика: Ուսումնական ճամփորդություններ

Ուսումնական ճամփորդություն Հ. Թումանյանի Տիկնիկային թատրոն

Նախապատրաստական աշխատանքներ

Խաղում ենք Թումանյան

Ինչ է նշանակում հեքիաթ բառը

Խաղում ենք Թումանյան/ Սուտասանը /

Թումանյանական ընթերցման փաթեթ

Օրը՝  Փետրվարի 14

ՎայրըԵրևանի Պետական տիկնիկային թատրոն

Ներկայացումը«Հենց էն Հուռին»

Մասնակիցներ`  Արևելյան դպրոցի 1-1, 1-2, 1-3, 3-1 դասարանի սովորողներ

Պատասխանատու` Տաթև Սահակյան, Հասմիկ Ղազարյան, Անահիտ Ավագյան, Մարիամ Մանասյան, Աննա Ստեփանյան

Մեկնում` Մայր դպրոցի երթուղիների կանգառ, 11։10
Վերադարձ`Մայր դպրոցի երթուղիների կանգառ, 13:30

Նպատակը՝  Թումանյանական ներկայացման դիտում:

Նախապատրաստական փուլ` Նախօրոք կարդում, քննարկում ենք հեքիաթը: Սովորողները ինքնաշեն հերոսներ են պատրաստում, նկարում, ծեփում` ստեղծելով հեքիաթի հերոսներին: Պատրաստելուց հետո բեմադրում ներկայացումը:

Խնդիրներ՝ Հաճախակի մշակութային հաստատություններ այցելելու միջոցով հանդիսատես կրթել։ Սովորում ենք թատրոններում դահլիճներում, պատկերասրահներում վարվեցողության կաննոնները։ Գեղագիտական ճաշակ, այլոց լսելու կարողություն և բարեկրթություն է ձևավորվում։

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий