Рубрика: Հաշվետվություն

Հունիս ամսվա հաշվետվություն /2023/

Ամառային ուսումնական ճամբարի ամփոփում և իրականացված նախագծեր /հունիսի 1- 9 /

1.Ուսումնական ճամփորդություններ ՝

Ուսումնաճանաչողական շրջայց պաղպաղակի գործարանում

Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Հայաստանի բնության թանգարան

Եռօրյա ճամբար Արատեսում/2023/ հունիսի 26-28

2.Ճամբարի ընթացքում իրականացրած ուսումնական նախագծեր ՝

Համերգ -ներկայացում 5 տարեկանների համար

Քիմիայի լաբորատորիայում

Հունիսմեկյան ժպիտներ

3.Ռադիոնյութեր

3-5 դասարանի սովորողները ներկայացնում են «Ժպիտներ» ռադիոն

Ինչ է լողը

Հունիսի 1-ի մասին

Դասարանում սովորում է կարիքով 1 սովորող։

Հունիսի 12-30-ը մանկավարժական ճամբարի մասնակցությունը

Մանկավարժական ճամբարին մասնակցել եմ մի շարք սեմինարների ՝

  1. Երկուշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ՝ աշխատանք մասնախմբերով
  • առարկայական ծրագրերի լրամշակում
  • առարկակական ուսումնական փաթեթների ստեղծում
  • սովորողի գործունեության գնահատում․ մշակումներ
  • 2023-2024 ուսումնական տարվա օրացույց․ առաջարկներ

Հունիսի 19.Մեդիագրագիտություն և համացանցային անվտանգություն. պարապմունք Նվարդ Սարգսյանի հետ.

Հունիսի 20 /Ուսումնական նախագծի կազմման սկզբունքներ․ պարապմունք Աշոտ Տիգրանյանի հետ

մանկավարժական ակումբ -ակումբներից ընտրել եմ լողը

2023-2024 աշխատանքային փաթեթ.Օրացուցային նախագծեր,անհատական-հեղինակային նախագծեր.Ուսումնական փաթեթներ

2022-2023-ի տարեկան հաշվետվություն պատումների տեսքով

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий