Рубрика: Հաշվետվություն

Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն 2023

Ամանորյա ուսումնական նախագիծ ՝«Լույսեր, զանգեր, ղողանջներ» նախագիծ

Նախագծի շրջանակներում իրականացրել ենք հետևյալը.

Ամանորյա ասացվածքներ

Գիտե՞ք ,որ ձնեմարդը…

Նամակներ Ձմեռ պապիկին

Ամանորի մասին

Համագործակցային նախագծի շրջանակում ՝ Հարավային դպրոցի 2-1 դասարանի հետ Պոչիկը կորցրած նապաստակը

Ուսումնական ճամփորդություն

Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն

Դեկտեմբերի 21 ին ամանորյա տոնախմբություն 3-3 և 3-4 դասարաններ

Ունեմ հատուկ կարիքով մեկ սովորող, չեմ բացակայել :Փոխարինում եմ Գոհարին երկարօրյա խմբում ,քանի որ Գոհարը դասերի է : :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий