Рубрика: Ուսումնական ճամփորդություններ

Բարձունքի հաղթահարում. Արզական, Ս. Նեղուցի վանք

26.09 2023

Վայրը՝ Նեղուցի սուրբ Աստվածածին եկեղեցի (Ծաղկունյաց լեռնաշղթայի Թեղենիս լեռնագագաթի ստորին հատված)

Մենք մեկնում ենք Արզական գյուղ՝ հաղթահարելու Նեղուցի վանքի բարձունքը։ 

Մեկնումը դպրոցից՝ ժամը 9:30

Ժամանումը դպրոց՝ ժամը 16:00

Մեքենան ՝

 Mercedes Sprinter 60 DQ077

 Mercedes Sprinter 60 MM077

 Mercedes Sprinter 60CO077

Վարորդը ՝

Ավագյան Սարգիս (098533504)

Կոկեյան Խաչիկ(077510226)

Խաչատրյան Արամ(091319536)

Մասնակիցները՝ երրորդ դասարանի սովորողներ

Ճամփորդության  ղեկավարներ՝ Մարիամ Մանասյան, Տաթև Թամազյան,Անահիտ Ավագյան

Օգնականներ՝ Թեհմինե Հարությունյան

Երաժիշտ՝ Լիլիթ Վերմիշյան

Ճանապարհի նկարագրություն.

Երևան-Արզական հեռավորությունը՝ 50 կմ

Արզականը գտնվում է ծովի մակերևույթից  1500-1600 մ. բարձրության վրա:

Ճանապարհի տևողությունը՝  54 րոպե

Մեկնումը՝ «Մայր դպրոց»-ի երթուղիների կայանատեղիից , ժամը՝ 9։30,

  1. Առաջին կանգառ՝  Արզական գյուղում
  2. Գյուղապետարանի մոտից Նեղուցի փողոցով քայլարշավ  դեպի Նեղուցի վանք
  3. Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  4. Երաժշտական դադար. Ճամփորդի երաժշտական ուղեցույց
  5. Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
  6. Ազգային խաղեր
  7. Քայլարշավ դեպի Դալար գետի ափ
  8. Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրություն
  9. Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
  10. Նկարչական պլեներ
  11. Քայլարշավ դեպի գյուղամեջ

Նպատակը՝  ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, մարզվել, սովորել արգելքներ հաղթահարել, իր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:

  • Ձևավորել ճամփորդությունը պլանավորելու (նախագծելու)  կարողություններ. ճամփորդության նպատակ, խնդիրներ, գործողությունների քայլաշար,
  • Ձևավորել ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողություններ
  • Ձևավորել տեսածի մասին պատմելու, տեսածը ներկայացնելու ( ճանապարհը նկարագրելու, ճամփորդության մասին սեփական վերաբերմունքն արտահայտելու) կարողություններ

Խնդիրները՝

  • տեսածից, լսածից առանձնացնել գլխավորը և մտապահել տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
  • կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը. .ինչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում, որտեղ ենք դադարներ առնելու
  • օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
  • հավաքել ճամփորդական պայուսակ. ինչ իրեր են անհրաժեշտ լինելու, ինչու
  • հասկանալ խմբով ճանապարհորդելիս ընկերային պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
  • իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոններ
  • ուսումնասիրել միջավայրը՝ շինություններ, բուսականություն
  • կատարել հանրօգուտ աշխատանք. պահպանել մաքրություն
  • լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
  • պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականություն

Արշավական-ճամբարականի անհրաժեշտ պարագաները`

  • Ուսապարկ
  • Օրապահիկ, ջուր
  • Հեռադիտակ
  • Կողմնացույց
  • Մարզական համազգեստ, տաք հագուստ, արևապաշտպան գլխարկ
  • Նկարչական պարագաներ/մատիտ, յուղամատիտ, թուղթ(ալբոմ)/
  • Թվային միջոցներ` ֆոտոխցիկ

Արշավական-ճամբարականը`

  • չի ուշանում
  • չի տրտնջում
  • չի հոգնում
  • չի խուսափում դժվարություններից
  • օգնում է ընկերոջը
  • մաքուր է պահում շրջապատը
  • ակտիվ է, նախաձեռնող ու կարգապահ
  • լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում
  • իր հետ չի բերում գազավորված ըմպելիք, չիփսեր

Ուսումնական ռեսուրսներ

Տեսանյութեր՝

  1. ԱՐԶԱԿԱՆ. ՀԱԶԱՐ ՈՒ ՄԻ ՀՐԱՇՔՆԵՐԻ ԳՅՈՒՂ
  2. ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՎ ՄԵԿ. ԱՐԶԱԿԱՆ
  3. ՆԵՂՈՒՑԻ ՎԱՆՔ

Մասնակիցների ցանկ ՝

1.Անդրիասյան Լյուսի Արմենի
2.Բաբաջանյան Հայկ Տիգրանի
3.Բրուտյան Ալվարդ Արտակ
4.Գալստյան Ավետիս Դավիթ
5.Գալստյան Լեո Ալբերտի
6.Գևորգյան Լիլիա Կոստանտինի
7.Գևորգյան Մարտին Հրաչյա
8.Գրիգորյան Գայանե Սարգսի
9.Ենոկյան Էմիլի Արմանի
10.Երեմյան Արփի Արշամի
10.Թանդիլյան Յանա Յուրայի
12.Խաչատրյան Դավիթ Վահագ Գոռ
13.Կարապետյան Վահագն Վարդանի
14.Հախվերդյան Հայկ Հարություն
15.Հակոբյան Մալենա Ալիկի
16.Հակոբյան Սերժ Հովհաննես
17.Հովակիմյան Դանիելա Ռաֆայելի
18.Ղազարյան Արեն Հայկ
19.Մանուչարյան Դավիթ Արմեն
20.Միքայելյան Մարկ Արմեն
21.Չախալյան Լյովա Գևորգ
22.Ջանվելյան Ստելլա Վահրամ
23.Սարգսյան Մայա Վարազդատ
24.Ստամբուլցյան Գայանե Հարություն
25.Վահանյան Տաթև Կորյուն

Ամփոփում ՝ Բարձունքի հաղթահարում. Արզական, Ս. Նեղուցի վանք

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий