Рубрика: Սովորողներ, Սովորողների ճամբար

Ամանորյա ուրախ պատումներ

3-5 դասարանի սովորողները ներկայացնում են հետաքրքիր ամանորյա պատումներ :

Հակոբյան Վիկտորյան պատմում է,թե ինչպես է նշել Ամանորը Բրյուսելում :

Արեն Բաբայանը պատմում է իր տոնածառի մասին :

Արշակյան Ռազմիկը շատ է սիրում Ամանորին պատրաստել, կառուցել :

Մադոյան Էլենը ներկայացնում է ,թե ինչպես է նշում Նոր տարին իր տանը:

Տիգրան Առաքելյանը ռուսերեն շնորհավորում է բոլորի Նոր տարին :

Արիս Մաթևոսյան

Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ Ծնունդ

Լիլիթ Ղազարյանը ներկայացնում է իր ամանորյա ընտանեկան ճամփորդությունը :

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий