Рубрика: Ուսումնական ճամփորդություններ

Պլանետարիում

«Տիեզերք» նախագծի ամփոփումը

«Տիեզերք» ուսումնական նախագծի շրջանակներում կայցելենք Պլանետարիում դիտելու երկու ուսումնական ֆիլմ, որոնք պատմելու են տիեզերքի, արեգակնային համակարգի, մոլորակների և այլնի մասին:

Քարտեզը՝

Հասցե՝ Անգլիական այգի, Խորենացի 22/2

Օրը՝ հոկտեմբերի 13

Ժամը՝ 11:00

Մասնակիցներ` Արևելյան դպրոցի 3-5 դասարանի սովորողներ

Պատասխանատու՝ Ավագյան Անահիտ

Օգնական՝ Ալինա Մարզումանյան

Վարորդ ` Աֆո Սադաղյան, հեռ․ 077 73 57 43

Նպատակը, խնդիրները՝

  • Ճամփորդական կանոնների կիրառում.
  • Տեղեկություններ հավաքագրելու հմտությունների զարգացում
  • «Բուրան» և «Արևից այն կողմ» ֆիլմերի դիտում

Ճամփորդության նախապատրաստական փուլում կդիտենք ուսումնական ֆիլմեր տիեզերքի, արեգակնային համակարգի, մոլորակների մասին, որոշակի տեղեկություններ կհավաքենք։ Համացանցից գտնելով մի քանի ուսումնական ֆիլմեր տիեզերքի մասին , սովորողները կտեղադրեն իրենց բլոգներում :

Ընթացք՝

Կդիտենք երկու ֆիլմ Պլանետարիումում , կքննարկենք, կարտահայտենք մեր կարծիքը, կխոսենք տպավորությունների մասին։ Ֆիլմերի դիտումից հետո սովորողները հարցազրույզ կվերցնեն իրարից ,յուրաքանչյուրը կներկայանա և կպատմի իր տպավորություների մասին :

Ուրախ ճամփորդություն դեպի Պլանետարիում

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий