Рубрика: Մայիսյան 17- րդ հավաք 2022, Սովորողներ

2-5 դասարանի խոհարարները 🤗👨‍🍳

Ես կարողանում եմ

Սովորողները սիրով ներկայացնում են իրենց խոհարարական կարողությունները և հմտությունները ընտանիքի անդամների հետ :

2-5 դասարանի սովորող՝  Տիգրան Առաքելյանը կարողանում է համեղ թխվածք պատրաստել :

2-5 դասարանի սովորող՝  Մաթևոսյան Արիսը խոհանոցում կարողանում է ….

2-5 դասարանի սովորող՝  Մարիա Բաղդասարյանը կարողանում է պատրաստել համեղ աղցան և պիցցա :

2-5 դասարանի սովորող՝ Էլեն Ղազարյանը իր քույրիկի հետ պատրաստում է շատ համեղ ուտեստ՝ կաննելոնի:

2-5 դասարանի սովորող՝ Ռաֆֆաելա Սանդոյանը կարողանում է պատրաստել համեղ աղցան :

2-5 դասարանի սովորող՝ Կարո Դուզդաբանյանը իր քույրիկի հետ պատրաստում է համեղ բորշ:

Автор:

Ես Ավագյան Անահիտն եմ: Որպես դասվար իմ ուսումնական գործունեության ընթացքում զբաղվում եմ հետազոտական աշխատանքով, անընդհատ զարգացնում իմ մանկավարժական կարողությունները և հմտությունները:Շատ եմ սիրում աշխատել երեխաների հետ:

Оставьте комментарий